BEST TUMBLR PHOTOS



Hej! Jak pewnie zauważyliście wygląd mojego bloga nieco się zmienił, wcześniejszy po prostu mi się znudził i stwierdziłem, że zrobię coś nowego. Ten wygląd zdecydowanie bardziej do mnie pasuje, dlatego jestem zadowolony i dumny ze swojej kilku godzinnej pracy. Dzisiaj pierwszy raz post nie jest o mnie, a o tumblr. Zachęcam wszystkich, którzy jeszcze nie mają konta do zarejestrowania się na ten portal, chociaż większość z was na pewno ma już tam konto. Ja osobiście zakochałem się w tym portalu. Na początku, czyli jeszcze kilka miesięcy temu byłem do tego sceptycznie nastawiony, nie do końca rozumiałem na czym to polega, ale naprawdę portal ten bardzo mi się spodobał i przebywam na nim prawie codziennie. Zawsze kiedy potrzebujemy się zainspirować, czy brak nam pomysłu na zdjęcie, możemy wejść i na pewno znajdziemy coś dla siebie. W dzisiejszym poście pokażę wam kilka zdjęć, które mnie na co dzień inspirują, i które ja osobiście mam na swoim tumblr.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz